Dag 15 Havana - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Eskes - WaarBenJij.nu Dag 15 Havana - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Eskes - WaarBenJij.nu

Dag 15 Havana

Door: mirjamenkids

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanochtend nog even lekker ontbijten op de bovenste verdieping van het hotel en een laatste blik op Havana.
Het is zo heet dat we besluiten om ons nog een keer in een oude auto te laten rondrijden. Dit keer wel een andere route natuurlijk!
We maken een stop in de Callejon del Hamel. Dit is een straatje dat helemaal beschilderd is door een en dezelfde kunstenaar. Overal zie je schilderingen en gekke kunstobjecten, echt een aanrader!
In de middag worden we helaas al weer opgepikt voor de transfer naar de luchthaven. Alles gaat goed en we vertrekken op tijd vanuit Havana.

Mirjam

Ik ben Mirjam en werk al 8 jaar bij Vamonos Travels, een touroperator gespecialeerd in verre reizen op maat naar Latijns-Amerika, Azie, Midden-Oosten en Afrika. Voor het werk reizen we natuurlijk veel en sinds ik kinderen heb probeer ik uit en ontwikkel ik de reizen voor gezinnen met kinderen. Zo hebben onze jongens Mexico, China en Bali al gezien, nu wordt het tijd voor Cuba.

Actief sinds 25 Juli 2011